zaterdag 21 februari 2009

waistcoat, lapo



Grappig, soms krijg ik mails of foto´s waar iets op te zien staat wat net binnen is in de winkel, of wat bijzonder is, lees schaars...

Het pak is weer eentje van the one of a kind reeks van Signr Valentino Ricci, af en toe maakt Valentino een pak gewoon voor de lol, in een makkelijke maat, zodat ik het dan weer kan verkopen aan een liefhebber... Dit is er weer zo eentje. Ik heb het pak net 2 dagen in de winkel en ik krijg deze foto doorgemailed met de tekst toppak...

Deze week kwam ik bij iemand en ik had een waistcoat onder mijn Boglioli jasje en hij wilde er perse ook eentje... Ik heb er maar een paar, is een `milano` item nl, dus voor polo begrippen schaars en gegeerd.. Krijg ik toch wel een dag later een foto van de persoon... Soms is alles toch geen toeval...