vrijdag 27 maart 2009

Nu doe ik het weer...



Met gepaste trots laat ik hier mijn leukste ontdekking zien, Salvatore Piccolo...

Hele tijd terug had ik een shirt gekocht in Milano, maar ik kon de oorsprong nergens terug vinden, tot hij opeens mijn pad kruiste tijdens de laatste pitti in Firenze... Had ik al eerder verteld. maar even kort nog.

Vandaag de eerste levering, het is wéér anders dan Finamore of Mazzarelli, absoluut! Slank dat ze zijn, met een manchet die je open kan dragen of op de typische manier met het knoopje aan de binnenzijde kan sluiten. Het smokingshirt is geweldig, het geeft een smoking iets heel brutaals, in een prachtige lavato oxford, compleet handgemaakt...

Ik heb hieronder een hele rits foto's gemaakt, maandag volgen nog meer foto's gemaakt door een prof. amateur fotograaf die toevallig in de winkel een pak aangemeten kreeg van Raffaele Caruso ;-) Prachtige Solaro van Drapers, mijn scooterjasje ...