dinsdag 3 maart 2009

Transformatie winkel deel 2,3, 4 of 10?

Deel 1:

Continu bezig zijn met het naar mijn eigen idee perfectioneren van de winkel, vandaag weer een nieuwe stap, we gaan er aan beginnen... wordt vervolgd.

We willen natuurlijk een beetje uniek (een unicum gaat wat te ver) in Nederland & Belgie zijn en blijven (...)




De Kast. Deel 2:

De delen worden uit de vrachtwagen binnen gebracht en stuk voor stuk opgebouwd, hij is nog groter dan ik had durven dromen, nu nog verder monteren






Deel 3, alles begint op zijn plaats te raken, de legplanken erin en stellen maar, in 2 uur tijd opgebouwd, wat kan daar veel in, zo hou ik mooie lege tafels over in de winkel, in mijn gedachten ben ik al bezig, gaan de schoenen hier een mooi plaatsje krijgen, komen er broeken in, hij mag niet te vol worden ook...

Deel 4, waar ik gisteravond niet meer aan toe kwam, om uur of acht is de bel gegaan en moest ik huiswaarts, hier de foto's, deels al ingericht, deels leeg, de verkoop gaat voor en het was aanpoten gistermiddag, het voorjaarszonnetje doet wonderen!




Toen ik deze morgen binnenkwam zag ik het resultaat pas, het is zoals ik wilde, de winkel wordt verdeeld in "kamers" waardoor het veel meer een ontdekking wordt, samen met de wijzigingen boven is het bijna perfect voor mij, hoewel het meestal niet lang duurt voordat ik weer iets wil aanpassen... In ieder geval moet de gevel nog gedaan worden,. maar daar liggen de panelen ook al voor klaar....