woensdag 8 april 2009

Cucinelli, Santoni Club



Nog maar eens een paar stuks Cucinelli in mijn virtuele etalage leggen, vorige keer werd daar goed op gereageerd en ik ben bijna vergeten dat ik t verkoop, met al die nieuwigheden, zou ik t haast niet meer de aandacht krijgen die t verdient, het verkoopt ongemerkt bijna en heeft ondertussen een trouwe schare klanten opgebouwd, dus ook voor het najaar is de collectie weer iets uitgebreid... Ook voor bovenstaande schoenen is er ondertussen een schare liefhebbers; Trickers.

Net binnen; een superfijn sea island shirt. In een mooie slim fit... De Santoni Clubs zijn er in een verrassend mooie kleur blauw en zacht beige... De witte cohen jeans is in model 620, omdat ik vind dat een witte jeans ook best iets rechter mag zijn, een beetje als een 501..Hier zijn de plaatjes;