donderdag 3 september 2009

Cordovan hard?






Cordovan zou; 1, is hard en stug 2, moet je lang in lopen en 3 heb je voor heel je leven...

2 is half waar, maar dat geldt voor elke goede leren schoen, 3, daar hoop ik op en 1; Is een fabeltje.

Na de prachtig gemaakte shirts (echt geen enkel los draadje) die qua fit echt superieur zijn aan alles wat ik al uit gezien heb (geloof me ik heb echt al de grootste troep gezien in een segment dat veeeel breder is dan dat van mijn winkeltje) in dit type, zijn nu de eerste officiele zendingen van Alden binnengekomen, we zijn nu "official dealer" , iets waar ik blij van word.
Weer een hele nieuwe wind waait er door de winekl dit seizoen. Nieuwe merken, nieuwe pasvormen en denkpatronen. De mix van Anglo Italian zet door, viva Stilo Americano !


De zwarte zijn als eerste aan de beurt... de 9901... ik heb nog wat detail foto's die