zaterdag 23 januari 2010

Brunello Cucinelli

Ik heb nooit zo'n behoefte om verslag te maken over de Pitti beurs in Firenze, het is ook meestal een mix van zien en buikgevoel en dat laat zich niet zo makkelijk vangen in woorden. Als je zo bezig bent met je werk, passie en dies meer, kom je meestal thuis als een soort bruisend wrak. Alles moet op zijn plaats  gezet worden in je geheugen, strategie en plaatje voor komende maanden... Langzaam begint de beeldvorming en er is één ding waar ik al 100% zeker van ben; Hoe ze het iedere keer weer voor mekaar krijgen weet ik niet, maar op de stand van Brunello Cucinelli moet je eerst even een paar keer goed kijken en dan zie je allerlei nieuwigheden... Dat was ook zo voor dit voorjaar en dat is dus nu ook zo in de winkel... Ik heb er 2 uitgeplukt... Eigenlijk 3... Luxury jogging, lanterfanten thuis, weekend, of 's avonds kan heerlijk in dit causaal setje... De schoenen zie ik met een jeans, grijs ronde halstruitje en een mooi lichtgewicht denim shirt.  Over de schoenen kan ik kort zijn: lichtgewicht en supercomfortabel, tijdens de beurs een paar uitgetest en betere testen bestaan er niet. Na deze winter erg veel succes gehad te hebben dus voortgezet...