maandag 8 februari 2010

Brunello Cucinelli dressed up!


Afgelopen winter deed ik een pak aan wat me direct lekker zat, ik ben niet van de dikste en enigszins ingewikkeld qua postuur, maar met een paar minieme aanpassingen helemaal mijn ding... Niet dat stijve, maar ook niet te shabby...  Daar moest een vervolg op komen voor de zomer, dat "feel good" gevoel wil ik blijven houden!

Daar zijn ze dan 100% katoen, met de echt perfecte Cucinelli afwerking zoals de bies onderaan en in de manchetten, het heeft 't gewoon... Ik zie het deze zomer al helemaal zitten, met mooi soft oxford shirt en white bucks gewoon goed. Het leuke is ook weer dat je dit pak heel goed los van elkaar kan dragen, jasje is ook mooi op jeans, de broek idem met mooie groene polo die onderweg is....

bij het jack zie en voel je ook die perfectie, een mooi softe grip, je voelt de luxe maar het schreeuwt niet!