dinsdag 20 juli 2010

Inkoop relaas...

Het valt niet mee, de inkoop voor de mannen is bijna afgerond, maar nu ben ik de kersen aan het plukken die de taart op moeten, en dat is 2 dagen zeulen door milaan van showroom naar showroom... Met een temperatuur van 35 graden betekent dat regelmatig retour naar hotel om een douche te pakken.  Gister morgen werd ik aangenaam verrast bij Ralph Lauren; kleur , kleur, kleur... Laten ze daar nou net erg goed in zijn! Gemixed met khakis een heel mooi vervolg op de zomerse "Stile Americano" van afgelopen zomer.


Even wat vluchtige i phone shots...

Grappig is om te zien dat RL steeds meer Italiaanse samenwerkingen aangaat, na Incotex broeken voor Ralph Lauren zag ik schoenen die nu door Silvano Sassetti gemaakt worden, iets wat de kenners wel zullen weten te waarderen...

Daarna heb ik bij Herno nog wat stuks toegevoegd aan mijn Pitti order, heel lichte dons voor het vroege voorjaar en gelijk ook een stukje damescollectie meegepikt...



Na Herno een douche pause ingelast, om daarna de Brera in te duiken om eens een blik te werpen bij een agent voor Milaan die me van tijd tot tijd iets leuks kan brengen, nu was er dus ook weer eens iets, een nieuwe jeans, waarover volgend seizoen meer, mooi waren ook weer de Drumohr giza katoen pullovers, super zacht en erg mooi gewassen, die zallen we dus nog even toevoegen, maar dat gaat via vriend Nicolas Thys dus ik heb weer een reden om naar hem te gaan en een lekker een glas wijn te drinken :-) na het schrijven van het order natuurlijk...
 
Daarna nog wat rondgehangen, een paar mooie stuks RRL toegevoegd aan de collectie en dan richting hotel, om me 's avonds met collega's te laten verwennen middels een heerlijke vis maaltijd...

Deze morgen staat in het teken van een showroom iets buiten Milaan, waar een beeld gebracht wordt dat me waarschijnlijk erg aanstaat en nog een laatste aanslag zal doen op mijn budget, ik ben benieuwd, ik duik nu de taxi in, hopelijk een chauffeur die begrijpt dat je met airco de ramen niet allemaal open hoeft te zetten....