woensdag 15 december 2010

Alvast fijne dagen, maar die moet je altijd hebben niet alleen nu...


Vroeg, maar ik heb nu even tijd voor dit:

We zijn weer eens aan het eind van het jaar gekomen en zonder melancholie wil ik toch iedereen bedanken die mijn winkel vertrouwen heeft geschonken.. Volgens mij is de enige manier om te overleven als kleine zelfstandige het constant innoveren, onderzoeken, proberen, mislukken, lukken, doorzetten en heel veel tijd in je zaak steken ...

Beursbezoek beschouw je dan maar als een soort vakantie en de inkooptrips als citytrips waarbij je showrooms bezoekt als ware het kathedralen...
De frequent flyer status is bijna bereikt op een half jaar tijd, en was ik er eerder mee geweest me op te geven had ik nu de eerste gratis reis naar New York binnen...

Maar zelden heb ik zo'n "volwassen" jaar gehad; Zelf 40 geworden en gezegd "nu moet het beginnen" schouders er onder en een "echt" bedrijf opbouwen... Amerika diende zich aan als nieuwe bron van inspiratie, de match met Italiaans werk verrast velen en prikkelt, de webstore komt langzaam maar zeker op gang en zal volgend jaar toch een substantieel deel van de omzet uit moeten maken, maar ook hier moet flink geld en tijd in worden geinvesteerd, 's avonds wordt er dan ook nog wel eens een verzending voorbereid...  Andere grote stappen dienen zich vanzelf aan en moeten direct worden vastgepakt, geen tijd verliezen... Maar er is één ding dat nooit zal veranderen: Het gevoel volgen, mijn goede voornemen van 1986 wordt voortgezet, in 2011 25 jaar in het vak, tijd voor actie...

genoeg gezeurd,

Nogmaals allemaal bedankt, en fijne dagen en een super 2011, wij gaan knallen de komende weken, de sales er uit en het voorjaar opstarten, (Dat gaat al vrij vlot momenteel...)

Cheers, Salute,

Frans