zaterdag 22 januari 2011

Milaan dagtrip, inkoop...

wekker 5.30, 6.30 in de auto, 8.30 i vliegtuig 11 u in taxi, 11.30u  afspraak bij Brunello Cucinelli, (even bijpraten, moet je soms es doen) 12u taxi weer in richting nieuw project, ergens in the middle of Milan....


In een kantoor waar niet gezeurd wordt over roken op de werkplek, hangen de mooiste lichtgewicht winter jasjes de je kan bedenken... Zo'n gevalletje waar je alles direct zou willen aanhouden, geduld is hier echter ook weer een schone zaak...

Door via porte Genova naar Woolen Mills collectie waar dit seizoen Marc McNairy het collectiebeeld bepaalt, ik moet zeggen; na drie seizoenen Mr Daiki Suzuki wel eens wat anders, meer functioneel, cleaner was mijn eerste indruk... Jammer dat er dan toch nog items tussen hangen van de hand van de voorganger, maar dat terzijde

De volgende collectie was nog niet aanwezig (gelukkkig ben ik komende weken nog keer of 3, 4 in Milaan, anders was er toch wel een lichte vloek uit mijn mond gekomen vrees ik), dus weer door naar de volgende collectie waarvan ik de naam niet noem, maar waar ik niet echt warm voor kon lopen... Soms kunnen dingen zo tegenvallen terwijl je er zo naar uitkeek...

Een illusie armer maar weer een flink budget gespaard en ondertussen 16 uur geworden nog even een rondje langs mn vaste stekjes in Milaan en weer terug naar Linate...



Volgende week verslag van  Antwerpen, Amsterdam, Parijs in 2 dagen, voor t eerst ga ik eens met de trein dit traject afleggen, er vanuitgaande dat er Wifi is in de trein en fatsoenlijk eten hoop ik... Dat zou toch moeten lukken niet? Waarschuw me anders aub, dan ga ik lekker met de auto ...

Oh ja ondertussen is de collectie Fay jassen voor de zomer gearriveerd en daar kan ik vrolijk van worden, zo goed is ie dit keer...  morgen wat plaatjes, eerst op Facebook, daarna hier..