maandag 7 maart 2011

Paris Tranoi etc..

Het is leuk om soms op je "zoek /verkenningstrips"" mensen tegen te komen die dezelfde passie delen, dit is er ééntje... Uit Kopenhagen, een heel ander type winkel dan de mijne, maar wel met een zelfde passie en een kennis van zaken waar ik veel bewondering voor heb. Basic jeans en cashmere v hals pullover, maar dat is juist het bedrieglijke... 


Hij getuigt van een open mind en waardering voor alle segmenten; Je moet "alles" begrijpen en ook op zn waarde schatten iets waar menig "winkelier" danig in de fout gaat.. Af en toe komen we elkaar tegen en een blik van herkenning en een grote glimlach is dan altijd aanwezig.

Dit keer was het in Parijs, Kitsune, Common Projects, Alexander Olch, weer zo'n verrassing op een showroom 3 hoog , ditmaal achter én voor...

Daarna door naar Tranoî, een voor  mij ook weer onbekend terrein, waar Milly NY geschreven werd, een op het oog niet al te groot (maar schijn bedriegt)  en kleurrijk evenement, waar ik toch wel door verrast werd wederom, of kwam dit door het prachtige weer?



Ik zal morgen nog wat foto's toevoegen, Thalysnet heeft niet de snelste wifi... 
Het inkoop seizoen is zo goed als afgerond, 10 vliegtickets naar Firenze, Milaan,  3 Thalys reizen, enkele ritten naar Antwerpen, Brussel en omgeving, een kruiwagen aan "ahum" maaltijden en toebehoren en tot vervelens toe hotel overnachtingen is er weer een collectie samengesteld waar ik van kan zeggen dat ik me er volledig voor gegeven heb... Nu eerst de zomer nog ...