zaterdag 14 maart 2009

Piombo thx h ;-)







Als ik in Milan ben kan ik het nooit laten om bij één van mijn kleurige favorieten langs te gaan, dus gister moest het zeker gebeuren. Piombo is een kleurrijk geheel, maar daardoor juist leuk, dat houdt de boel in de winkel spannend, ik heb gedurende de afgelopen 10 jaar altijd wel van gekkigheid gehouden en dat moet vooral zo blijven, anders wordt het te saai ;-)

Zodoende begon het steeds meer te kriebelen en heb ik contact gezocht met het bedrijf en is het verhaal gestart...

We beginnen langzaam, met een prachtig assortiment linnen/zijde sjaals, linnen geeft het volume en de zijde de kleur en de zachtheid... Gister afgehaald , daar ze anders niet op tijd voor het weekend konden zijn, lagen ze klaar voor me in de shop in Milan. Deze morgen ze mooi in de winkel opgehangen, de decoratieve waarde ervan is zo groot dat ik ze eigenlijk niet wil verkopen, maar de meest biedende mag toch een gok wagen, voor net geen 100 euro lukt dat waarschijnlijk vlotjes, de eerste is al weg tijdens het schrijven van dit stukje!